Regulamin

Zapraszamy na TLC CAMP 2022

Regulamin TLC Camp 2022

 

  • 1 Definicje:
  1. Impreza / Zlot – TLC Camp 2022
  2. Organizator – Stowarzyszenie Toyota Land Cruiser Owners Club Poland, ul. Malinowskiego 3/3, 02-776 Warszawa, NIP 951-23-51-210
  3. Obsługa Imprezy – osoby pełniące nadzór nad przebiegiem Imprezy, atrakcjami, odpowiadające za pomoc Uczestnikom oraz Osobą towarzyszącym w ramach Imprezy i w czasie jej trwania
  4. Uczestnik – osoba pełnoletnia, zgłoszona w formularzu na stronie https://tlc.nazwa.pl/tlccamp/formularz/
  5. Osoba towarzysząca / Dziecko – osoba niepełnoletnia pozostająca pod opieką „Uczestnika”
  6. Załoga – Zgłoszony uczestnik i pasażerowie jadący z nim jednym samochodem, maksymalną wielkość załogi ogranicza dopuszczalna liczba pasażerów określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
  7. Roadbook – książka opisująca przejazd wyprawy, zrealizowana w formie piktogramów symbolizujących manewry jakie należy wykonać oraz odległości między nimi.
  8. Kierowca – osoba prowadząca pojazd i posiadająca odpowiednie uprawnienia do jego prowadzenia
  9. Strefa dla dzieci – wydzielone miejsce ze zorganizowanymi atrakcjami dla Dzieci.
  10. Wpisowe – opłata za uczestnictwo w Imprezie

 

 

  • 2 Informacje ogólne:
  1. TLC Camp to czterodniowa Impreza o charakterze integracyjno-rodzinnym. Odbywa się w dniach 16-19.06.2022 r. na terenie Kempingu nad Pilicą przy ul. Nowy Zjazd 6 w Warce.
  2. Szczegółowy program Imprezy znajduje się na stronie Imprezy pod adresem: http://www.tlccamp.pl/
  3. Uczestnicy Imprezy biorą w niej udział na własną odpowiedzialność i zobowiązują się do zapewnienia opieki nad Osobami towarzyszącymi w szczególności nad Dziećmi.
  4. W Strefie dla dzieci i w zorganizowanych atrakcjach dla Dzieci, Dzieci mogą brać udział tylko pod opieką dorosłych.
  5. Uczestnicy zobowiązują̨ się̨ do przestrzegania niniejszego Regulaminu oraz regulaminu Kempingu nad Pilicą a także wszelkich poleceń Obsługi Imprezy.
  6. Złamanie niniejszego Regulaminu, regulaminu Kempingu nad Pilicą bądź niestosowanie się do zaleceń Obsługi Imprezy skutkuje natychmiastowym nakazem opuszczenia terenu Imprezy bez prawa rekompensaty poniesionych kosztów związanych z uczestnictwem w Imprezie.
  7. Podobnie jak w przypadku poprzednich edycji, Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia niepożądanego uczestnika (osoby agresywnej, wszczynającej awantury i zakłócającej porządek Imprezy) już na etapie rejestracji a także później. Osoby takie również otrzymają nakaz natychmiastowego opuszczenia terenu Imprezy i także nie będzie im przysługiwało prawo do rekompensaty poniesionych kosztów związanych z uczestnictwem w Imprezie.
  8. Na terenie Kempingu obowiązuje ograniczenie prędkości do 10 km/h oraz bezwzględne pierwszeństwo dla pieszych.
  9. Uczestnicy w ramach Roadbooka jadą własnymi samochodami lub zapewnionymi sobie samodzielnie. Odpowiadają za ich stan techniczny oraz posiadanie odpowiednich ubezpieczeń i dokumentów uprawniających do ich prowadzenia.
  10. Roadbooki wydawane są przez Obsługę Imprezy, która decyduje, ile samochodów i w jakich godzinach znajduje się na wyznaczonych trasach. Zabronione jest wyjeżdżanie poza wyznaczone Roadbookiem trasy w terenie oraz przebywanie na terenowych częściach trasy Roadbooka poza wyznaczonymi przez Obsługę Imprezy godzinami.
  11. Cała Załoga samochodu przemieszczając się nim w ramach Roadbooka bądź innych aktywności zawiązanych z Imprezą, musi mieć zapięte pasy. Kierowca nie może być pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających.
  12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za samochody uczestników jak i pozostawione w nich jakiekolwiek mienie.
  13. Organizator nie bierze na siebie odpowiedzialności i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za szkody osobowe, rzeczowe, straty i zniszczenia spowodowane przez uczestnika we własnych dobrach, wobec innych uczestników czy wobec strony trzeciej. Za wszelkie szkody odpowiedzialność ponosi osoba, która ich dokonała.
  14. Za szkody wyrządzone przez Dzieci odpowiadają̨ rodzice lub opiekunowie prawni.
  15. Uczestnicy imprezy wyrażają̨ zgodę̨ na wykorzystanie swojego wizerunku. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę̨ i powielanie wykonanych zdjęć oraz filmów, za pośrednictwem dowolnego medium wyłącznie w celu zgodnym z prowadzoną przez Stowarzyszenie Toyota Land Cruiser Owners Club Poland działalnością̨.
  16. Organizator zastrzega sobie prawo interpretacji niniejszego Regulaminu i jednocześnie jest jedyną władzą upoważnioną do rozpatrywania i rozstrzygania wszelkich rozbieżności i wątpliwości, które mogą̨ powstać przy jego stosowaniu i interpretacji.

 

  • 3 Zgłoszenia, opłaty, formalności:
  1. Aby wziąć udział w Imprezie, należy zarejestrować siebie oraz Osoby towarzyszące w formularzu pod linkiem: https://tlc.nazwa.pl/tlccamp/formularz/ oraz dokonać przelewu Wpisowego.
  2. Zgłoszenie uczestnictwa i opłata wpisowego są jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu.
  3. Uczestnik i Osoby towarzyszące chcące zakupić pamiątkowe koszulki z Imprezy, w formularzu rejestracyjnym w polu „Ilość koszulek” wypełniają informację o rozmiarze, ilości oraz rodzaju koszulki (damska/męska) a następnie dokonują zapłaty za nie.
  4. Opłaty:
    1. Wpisowe za załogę – 400zł. Bez względu na ilość osób w aucie i ilość dni pobytu. Obejmuje nocleg na kempingu, korzystanie z infrastruktury sanitarnej oraz atrakcji. Opłaty zbieramy do 10 czerwca.
    2. Koszulki – płatne dodatkowo – koszt zakupu – 60zł/1szt. (Wpłaty na zamówione koszulki zbieramy do 1 czerwca. Po tym terminie nie gwarantujemy dostępności.)
  5. Wpłaty należy dokonywać na konto: Stowarzyszenie Toyota Land Cruiser Owners Club Poland, BOŚ BANK 96 1540 1102 2110 5704 1744 0001
  6. Wjazd na zlot będą mieli wyłącznie uczestnicy z potwierdzeniem wpłaty.
  7. Zakupy koszulek pamiątkowych również związane są z terminową płatnością i konkretnymi zamówieniami. W przypadku braku wcześniejszego opłaconego zamówienia, organizator nie gwarantuje możliwości zakupu koszulek na miejscu zlotu.
  8. Przed wejściem / wjazdem na teren Imprezy, należy zarejestrować się w Recepcji Imprezy okazując dowód wpłaty z tytułu Wpisowego i za koszulki. Po zweryfikowaniu wpłaty, otrzymają Państwo zakupione koszulki i wszelkie istotne informacje związane z przebiegiem Imprezy.

 

  • 4 Przetwarzanie danych osobowych:
  1. Dane osobowe Uczestników Imprezy będą̨ przetwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2. Administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Toyota Land Cruiser Owners Club Poland, ul. Malinowskiego 3/3, 02-776 Warszawa, NIP 951-23-51-210.
  3. Dane osobowe zbierane są w celu rejestracyjnym oraz w związku z przejazdem w ramach Roadbooka i składają się na nie imiona i nazwiska uczestników oraz informacja o wieku niepełnoletnich Osób towarzyszących.
  4. Dane przechowywane będą do czasu zakończenia Zlotu, do dnia 20.06.2022 r.
  5. Uczestnik rejestrując się w formularzu rejestracyjnym na stronie: https://tlc.nazwa.pl/tlccamp/formularz/, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych przez Stowarzyszenie Toyota Land Cruiser Owners Club Poland na potrzeby Imprezy TLC Camp.
  6. Uczestnik w każdej chwili ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz usunięcia (co przed lub w trakcie trwania Imprezy TLC Camp skutkować będzie wykluczeniem z uczestnictwa w Imprezie).