Regulamin TLC Camp 2022
- 1 Definicje:
- Impreza / Zlot – TLC Camp 2022
- Organizator – Stowarzyszenie Toyota Land Cruiser Owners Club Poland, ul. Malinowskiego 3/3, 02-776 Warszawa, NIP 951-23-51-210
- Obsługa Imprezy – osoby pełniące nadzór nad przebiegiem Imprezy, atrakcjami, odpowiadające za pomoc Uczestnikom oraz Osobą towarzyszącym w ramach Imprezy i w czasie jej trwania
- Uczestnik – osoba pełnoletnia, zgłoszona w formularzu na stronie https://tlc.nazwa.pl/tlccamp/formularz/
- Osoba towarzysząca / Dziecko – osoba niepełnoletnia pozostająca pod opieką „Uczestnika”
- Załoga – Zgłoszony uczestnik i pasażerowie jadący z nim jednym samochodem, maksymalną wielkość załogi ogranicza dopuszczalna liczba pasażerów określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
- Roadbook – książka opisująca przejazd wyprawy, zrealizowana w formie piktogramów symbolizujących manewry jakie należy wykonać oraz odległości między nimi.
- Kierowca – osoba prowadząca pojazd i posiadająca odpowiednie uprawnienia do jego prowadzenia
- Strefa dla dzieci – wydzielone miejsce ze zorganizowanymi atrakcjami dla Dzieci.
- Wpisowe – opłata za uczestnictwo w Imprezie
- 2 Informacje ogólne:
- TLC Camp to czterodniowa Impreza o charakterze integracyjno-rodzinnym. Odbywa się w dniach 16-19.06.2022 r. na terenie Kempingu nad Pilicą przy ul. Nowy Zjazd 6 w Warce.
- Szczegółowy program Imprezy znajduje się na stronie Imprezy pod adresem: http://www.tlccamp.pl/
- Uczestnicy Imprezy biorą w niej udział na własną odpowiedzialność i zobowiązują się do zapewnienia opieki nad Osobami towarzyszącymi w szczególności nad Dziećmi.
- W Strefie dla dzieci i w zorganizowanych atrakcjach dla Dzieci, Dzieci mogą brać udział tylko pod opieką dorosłych.
- Uczestnicy zobowiązują̨ się̨ do przestrzegania niniejszego Regulaminu oraz regulaminu Kempingu nad Pilicą a także wszelkich poleceń Obsługi Imprezy.
- Złamanie niniejszego Regulaminu, regulaminu Kempingu nad Pilicą bądź niestosowanie się do zaleceń Obsługi Imprezy skutkuje natychmiastowym nakazem opuszczenia terenu Imprezy bez prawa rekompensaty poniesionych kosztów związanych z uczestnictwem w Imprezie.
- Podobnie jak w przypadku poprzednich edycji, Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia niepożądanego uczestnika (osoby agresywnej, wszczynającej awantury i zakłócającej porządek Imprezy) już na etapie rejestracji a także później. Osoby takie również otrzymają nakaz natychmiastowego opuszczenia terenu Imprezy i także nie będzie im przysługiwało prawo do rekompensaty poniesionych kosztów związanych z uczestnictwem w Imprezie.
- Na terenie Kempingu obowiązuje ograniczenie prędkości do 10 km/h oraz bezwzględne pierwszeństwo dla pieszych.
- Uczestnicy w ramach Roadbooka jadą własnymi samochodami lub zapewnionymi sobie samodzielnie. Odpowiadają za ich stan techniczny oraz posiadanie odpowiednich ubezpieczeń i dokumentów uprawniających do ich prowadzenia.
- Roadbooki wydawane są przez Obsługę Imprezy, która decyduje, ile samochodów i w jakich godzinach znajduje się na wyznaczonych trasach. Zabronione jest wyjeżdżanie poza wyznaczone Roadbookiem trasy w terenie oraz przebywanie na terenowych częściach trasy Roadbooka poza wyznaczonymi przez Obsługę Imprezy godzinami.
- Cała Załoga samochodu przemieszczając się nim w ramach Roadbooka bądź innych aktywności zawiązanych z Imprezą, musi mieć zapięte pasy. Kierowca nie może być pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za samochody uczestników jak i pozostawione w nich jakiekolwiek mienie.
- Organizator nie bierze na siebie odpowiedzialności i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za szkody osobowe, rzeczowe, straty i zniszczenia spowodowane przez uczestnika we własnych dobrach, wobec innych uczestników czy wobec strony trzeciej. Za wszelkie szkody odpowiedzialność ponosi osoba, która ich dokonała.
- Za szkody wyrządzone przez Dzieci odpowiadają̨ rodzice lub opiekunowie prawni.
- Uczestnicy imprezy wyrażają̨ zgodę̨ na wykorzystanie swojego wizerunku. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę̨ i powielanie wykonanych zdjęć oraz filmów, za pośrednictwem dowolnego medium wyłącznie w celu zgodnym z prowadzoną przez Stowarzyszenie Toyota Land Cruiser Owners Club Poland działalnością̨.
- Organizator zastrzega sobie prawo interpretacji niniejszego Regulaminu i jednocześnie jest jedyną władzą upoważnioną do rozpatrywania i rozstrzygania wszelkich rozbieżności i wątpliwości, które mogą̨ powstać przy jego stosowaniu i interpretacji.
- 3 Zgłoszenia, opłaty, formalności:
- Aby wziąć udział w Imprezie, należy zarejestrować siebie oraz Osoby towarzyszące w formularzu pod linkiem: https://tlc.nazwa.pl/tlccamp/formularz/ oraz dokonać przelewu Wpisowego.
- Zgłoszenie uczestnictwa i opłata wpisowego są jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu.
- Uczestnik i Osoby towarzyszące chcące zakupić pamiątkowe koszulki z Imprezy, w formularzu rejestracyjnym w polu „Ilość koszulek” wypełniają informację o rozmiarze, ilości oraz rodzaju koszulki (damska/męska) a następnie dokonują zapłaty za nie.
- Opłaty:
- Wpisowe za załogę – 400zł. Bez względu na ilość osób w aucie i ilość dni pobytu. Obejmuje nocleg na kempingu, korzystanie z infrastruktury sanitarnej oraz atrakcji. Opłaty zbieramy do 10 czerwca.
- Koszulki – płatne dodatkowo – koszt zakupu – 60zł/1szt. (Wpłaty na zamówione koszulki zbieramy do 1 czerwca. Po tym terminie nie gwarantujemy dostępności.)
- Wpłaty należy dokonywać na konto: Stowarzyszenie Toyota Land Cruiser Owners Club Poland, BOŚ BANK 96 1540 1102 2110 5704 1744 0001
- Wjazd na zlot będą mieli wyłącznie uczestnicy z potwierdzeniem wpłaty.
- Zakupy koszulek pamiątkowych również związane są z terminową płatnością i konkretnymi zamówieniami. W przypadku braku wcześniejszego opłaconego zamówienia, organizator nie gwarantuje możliwości zakupu koszulek na miejscu zlotu.
- Przed wejściem / wjazdem na teren Imprezy, należy zarejestrować się w Recepcji Imprezy okazując dowód wpłaty z tytułu Wpisowego i za koszulki. Po zweryfikowaniu wpłaty, otrzymają Państwo zakupione koszulki i wszelkie istotne informacje związane z przebiegiem Imprezy.
- 4 Przetwarzanie danych osobowych:
- Dane osobowe Uczestników Imprezy będą̨ przetwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Toyota Land Cruiser Owners Club Poland, ul. Malinowskiego 3/3, 02-776 Warszawa, NIP 951-23-51-210.
- Dane osobowe zbierane są w celu rejestracyjnym oraz w związku z przejazdem w ramach Roadbooka i składają się na nie imiona i nazwiska uczestników oraz informacja o wieku niepełnoletnich Osób towarzyszących.
- Dane przechowywane będą do czasu zakończenia Zlotu, do dnia 20.06.2022 r.
- Uczestnik rejestrując się w formularzu rejestracyjnym na stronie: https://tlc.nazwa.pl/tlccamp/formularz/, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych przez Stowarzyszenie Toyota Land Cruiser Owners Club Poland na potrzeby Imprezy TLC Camp.
- Uczestnik w każdej chwili ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz usunięcia (co przed lub w trakcie trwania Imprezy TLC Camp skutkować będzie wykluczeniem z uczestnictwa w Imprezie).